سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدیرکل بنیاد استان همدان گفت: شهدای سلامت همچون شهدا و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس برای امنیت و آسایش این مرز و بوم فداکاری کردند و مردم ایران تا ابد قدردان این عزیزان خواهند بود.

شناسه خبر: 11631

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایثار همدان، پیکر مطهر شهید سلامت دکتر محسن احمدی قمی صبح امروز پنجشنبه (۱۸ شهریور) با حضور مجید صفدریان مدیرکل بنیاد استان همدان، وحدت رییس بنیاد شهرستان همدان، سردار فرجی جانشین فرمانده سپاه انصار الحسیمن (ع)، وحدت رییس بنیاد شهرستان همدان و دیگر مسئولان استانی در محوطه بیمارستان آتیه تامین اجتماعی همدان بر دوش همکارانش تشییع شد.
مجید صفدریان مدیرکل بنیاد استان همدان در حاشیه این مراسم با قدردانی از زحمات و جان فشانی های کادر بهداشت و درمان استان، برای ارائه خدمات در حوزه سلامت به مردم، گفت:  شهدای مدافع سلامت  در راه حفظ سلامت مردم از جان خود گذشتند و در جبهه مقدم مبارزه با ویروس کرونا به مقام والای شهادت رسیدند.
مدیرکل بنیاد استان با بیان این موضوع که شهدای سلامت با شهدای جنگ تحمیلی به سبب اجرای رسالت خود تفاوتی ندارند، افزود: این عزیزان همچون شهدا و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس برای امنیت و آسایش این مرز و بوم فداکاری کردند و مردم ایران تا ابد قدردان این عزیزان خواهند بود.
وی در پایان از خانواده های معظم شهدای مدافع سلامت استان به خاطر تحمل سختی عدم حضور عزیزانشان و صبوری که در راه حفظ سلامت جامعه دارند، تشکر و قدردانی نمود.
دکتر احمدی قمی عضوی فداکار و دلسوز از جامعه پزشکی بود که همواره در راه خدمت به مردم حضوری مسئولانه و متعهدانه داشت و در این راه مقدس جان خود را از دست داد.
وی از پزشکان آتیه و درمانگاه شهید سپهری تأمین اجتماعی همدان بود که  پس از چند روز درگیری به بیماری کرونا روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت.
محسن احمدی قمی ۶۱ ساله، دارای ۱۹ سال سابقه فعالیت در بیمارستان تأمین اجتماعی و از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس بود که از وی ۲ فرزند به یادگار مانده است.
پیکر دکتر احمدی قمی صبح امروز پس از تشییع در محوطه بیمارستان آتیه تأمین اجتماعی همدان بنا بر وصیت وی برای دفن به استان قم منتقل شد.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
آرشیو