سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بهار: با تشکیل کمیته فنی و دستور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان مقرر شد از ظرفیت چاههای آب شهرستان همدان که در اراضی روستای گنج تپه واقع است به آب شرب شهربهار اختصاص داده شود.

شناسه خبر: 14688

 

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بهار گفت: با تشکیل کمیته فنی و دستور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان مقرر شد از ظرفیت چاههای آب شهرستان همدان که در اراضی روستای گنج تپه واقع است به آب شرب شهربهار اختصاص داده شود. 

 

مرتضی شریفی افزود: این عملیات شامل خرید و نصب تجهیزات از قبیل الکتروپمپ KWL ،تابلو راه انداز و ترانس برق و اعمال تغییرات بر روی خطوط آب همدان و اجرای خط انتقال با هزینه ای بالغ بر ۳ و نیم میلیارد تومان است که با بهره برداری از این ظرفیت به میزان ۸۰ لیتر برثانیه به  آب شرب شهر بهار اختصاص داده خواهد شد،این عملیات هم اکنون در حال اجراست و ظرف چند روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

شایان ذکر است نیاز آبی شهر بهار حداکثر ۱۱۰ لیتر برثانیه است که متاسفانه در سالهای اخیر به علت برداشت بی رویه از منابع آبی شهرستان بهار با کاهش شدید مواجه شده است و تعداد زیادی از چاههای آب شرب بهار قابل بهره برداری نیست.

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# آب#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی